Service en support

Wij vinden het van belang dat we u goed ondersteunen, zodat u optimaal gebruik kunt maken van onze diensten en producten. U helpt ons door tijdig contact op te nemen bij issues, en ons zo precies mogelijk te informeren. 


Support Ticket

HIeronder vindt u de bij onze producten behorende informatie. Wanneer deze informatie niet afdoende is bent u van harte welkom om een support ticket in te sturen. Wij reageren dan zo snel mogelijk. 

Vermeldt u alstublieft:

  • welk item het betreft 
  • welke problemen u ondervindt
  • wat voor hulp u wenst

Documentatie

Casambi Smart Lighting

De knowledgebase staat in onze support omgeving. U vindt hier ook de veelgestelde vragen. Bovenaan de pagina staat de zoekbalk. Vaak is dat de snelste manier om een antwoord te vinden op uw vraag. 

Zelfstudie en training bevatten links naar een Casambi introductie, een Nederlandstalige handleiding en een video introductie. U kunt de app downloaden, de demo omgeving kiezen, en rustig Casambi verkennen. 


Tunto Design Lampen

De specificaties verwijzen naar een lijst met pdf's met informatie behorend bij de verschillende Tunto modellen. 

De instructies verwijzen naar de informatie nodig om te modellen te assembleren. 


Baltensweiler Lampen

Onder deze link vindt u het overzicht van de specificaties en de assemblage instructies van de Baltensweiler lampen. Deze staan ingedeeld per lamp. U vindt ze als u de secties open klapt. 


Meljac Keuzegids

De Meljac keuzegids helpt u alvast op weg. Maar we zijn u graag van dienst met advies. 


Buschfeld lichtsystemen

Buschfeld lichtsystemen zijn complex. Heeft u vragen? Neem contact op met een dealer, of, als professional, met ons. 


Retour

Kwaliteit is voor ons belangrijk. Evengoed kan het zijn dat iets niet werkt zoals verwacht. Meldt dat dan bij ons via onderstaande formulieren, of door contact op te nemen. 
Retouren zonder voorafgaand overleg kunnen we niet in behandeling nemen. 


Catalogi en prijslijsten

MELJAC Schakelmateriaal